![]() |
Το μπουζί πυράκτωσηςΒ' μέροςΑ' μέρος |
[ Τύποι κινητήρων ] - [ Τα μέρη των κινητήρων ] - [ Αρχή λειτουργίας ] - [ Ο κυβισμός ] - [ Η εκκίνηση ] - [ Το στρώσιμο ] - [ Κινητήρες ABC ] - [ Το καρμπυρατέρ ] - [ Σιγαστήρες ] - [ Συντονιζόμενες εξατμίσεις ] - [ Ροπή και Ισχύς ] - [ Φροντίδα - Συντήρηση ] - [ Βάσεις ] - [ Ψύξη ] - [ Δεξαμενές υγρών καυσίμων ] - [ Καύσιμα ] - [ Η έλικα ] | |
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΜε πόσα volts ανάβει το μπουζί;![]() Παρατηρήσεις:
Τι χρώμα πρέπει να πάρει το νήμα όταν ανάβει;![]() Το βαθύ κόκκινο σημαίνει χαμηλή τάση (ένταση), ενώ το κίτρινο - άσπρο μεγάλη τάση (ένταση). Αν αυξήσουμε ακόμα την τάση το μπουζί θα καεί. Γι' αυτό πρέπει να προσέχει κανείς να το συνδέει με την κατάλληλη μπαταρία (1,2 - 2 V) και το πόσο μήκος έχουν τα καλώδια που απορροφούν ισχύ και ρίχνουν την τάση στα άκρα του μπουζί. Πόση ισχύ καταναλώνει ένα μπουζί;![]() Παρατηρήσεις
Μπορούμε να αναγνωρίσουμε αν το μπουζί είναι θερμό ή ψυχρό από το ρεύμα;![]() Ενδεικτικά:
Αν όμως το μπουζί γεμίσει με καύσιμο, το νήμα κρυώνει και η αντίσταση μικραίνει. Το αμπερόμετρο δείχνει μεγαλύτερη ένταση, ένδειξη ότι το μπουζί είναι "λαδωμένο" (ο κινητήρας είναι μπουκωμένος). |
 
![]() |
![]() |